Vici Historiae Alternativae
Advertisement

Terminologia huius vici.

  • Historia Alternativa -Genus litterarius qui quaerit, Livium citans, "Quinam eventus si futurus fuerit?" Res praecipuus inciderat, dissimilis historia.
  • Temporis linea, quoque TL, linea temporis, chronologia, etiam historia alternativa - series eventuum alternativorum, quoque universus in quibus eveniunt.
  • OTL - Ab Anglice "Our Timeline", OTL est nostrum historia, aut quomodo historia explicavit nobis. "Hic" est quoque usus.
  • ATL - Ab Anglice "Alternate Timeline", ATL est historia et non nostrum historia. "Hic" est quoque usus. "Ibi" est quoque usus.
  • TTL - Ab Anglice, "This Timeline", TTL est hic historia.
  • POD - Ab Anglice, "Point of Divergence", POD est loci variationis; locus quo duo historiae variatio, incipiens historiae alternae.
  • Effectus papilionalus - vocabulum ab chao theoria. Papilio effectus est sententia qui quidem minimae vices possunt habere repercussio magna, in tempore.
Under contruction icon-red.svg Consequus pagina intra constructio est.

Apstine ab immutans hic pagina donec hic forumla est on id. Omnis non concessus recenseri redibuntur on magistratus prudentiae. Propone ullus sententiae on disputatio pagina.

Advertisement