FANDOM

Autonomiczy region Podkarpacia znany jako Księtwo Podkarpackie to autonomiczny region rządzony przez monarchię absolutną. Księstwo cieszy się względną wolnoscią jednak jest podległy Polsce na której terenach się znajduję. Większa częșć mieszkańców pochodzi z terenów Białorusi i Ukrainy . Reszta mieszkańców pochodzi z Litwy oraz pochodzi od mniejszosci żydowskiej. Region ma własne sądy  oraz sejm. Stolicą jest Rzeszów.                                                                           Historia                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    Historia Księtwa Podkarpackiego zaczeła się po pierwszej wojnie swiatowej .Mieszkancy uznali ze chcą się oderwać od ll Rzeczyposolitej przez niezadowolenie rządami ówczesnej Polski. Księstwo dzięki majątkowi Lubomirskich rozkwit gospodarczy ekonomiczny militarny oraz polityczny. Armia liczy 50 000 ludzi. Księstwo jest jednym najbogatszych autonomi na swiecie. Rozwija się w nim jeden z najpotezniejszych prywatnych banków w Europie , Bank Lubomirskich wprowadzający w obieg markę rzeszowską która jest  najbardziej stabilną marką finansową w Europie Środkowiej i Wschodniej. Księtwem rządzi August l Lubomirskich który ustanowij tajną policjë polityczną Księstwa SBR. Słuzba Bezpieczenstwa Rzeszowa ma za zadanie ochronę dynasti ,ochronę granic, zwalczanie przestepstsw finansowych oraz przestępczosci zorganizowanej , analizuje i interpretuje niebezpieczenstwa zagrazajace Księstwu. Zajmuje się takzę rozwojem broni masowego razenia oraz zabija przeciwników politycznych Księcia.                                                                                                                                                                                                                                            Terazniejszosc                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         Księstwo wysbodziło się spod władzy Polski oraz rozwinelo swoją własna broń masowej zagłady. Ma głowice termojądrowej o mocy nawet do 85 megaton trotylu oraz rozwineło głowice konwecjonalne atomowe jedno fazowe i głowice wodorowe i neutronowe.Rozwineło tez bron biologiczną opartą na wirusie eboli.