Alternatywna historia
Advertisement
Alternatywna historia

III Wojna Światowa znana także jako Globalna Wojna z Terroryzmem - globalny konflikt zbrojny trwający od 20 maja 2019 do 29 grudnia 2028 roku.

Historia[]

Preludium[]

Po zamachach na World Trade Center i Pentagon z 11 września 2001 roku prezydent USA George W. Bush ogłosił wojnę z terroryzmem - działania mające na celu unieszkodliwienie międzynarodowych grup terrorystycznych oraz uniemożliwienie państwom wspierania ich. Działania te trwały nieprzerwanie aż do 2019 roku, i NATO zdawało się wygrywać, zmuszając terrorystów do ucieczki głębiej i głębiej w tereny Azji oraz Afryki. 9 stycznia 2019 roku liderzy kilku grup terrorystycznych zebrali się w zaplanowanym miejscu spotkania, planując stworzenie Bractwa Wyzwolenia.

Proces utworzenia Bractwa Wyzwolenia ostatecznie upieczętowało domniemane objawienie się Boga mężczyźnie z nocy 20 kwietnia na 21 kwietnia 2019, stwierdził on bowiem że objawił mu się Bóg i nakazał utworzenie organizacji aby zlikwidować niewiernych.

Atak na Shanghai Tower[]

Przez następny rok organizacja "łączyła się", aż w końcu w czerwcu 2020 była w pełni gotowa, i doprowadziła do swojego pierwszego ataku terrorystycznego który to rozpoczął wojnę z terrorem - Atak na Shanghai Tower.

Afganistan.png
Albania.png
Algeria.png
Andorra.png
Angola.png
Antigua i Barbuda.png
Argentyna.png
Armenia.png
Australia.png
Azerbejdżan2.png
Bahamas.png
Bangladesz.png
Barbados.png
Białoruś.png
Belize.png
Benin.png
Bhutan.png
Boliwia.png
Bośnia i Hercegowina.png
Botswana.png
Brazylia.png
Burundi.png
Brunei.png
Burkina Faso.png
Kambodża.png
Kamerun.png
Kanada.png
Republika Zielonego Przylądka.png
Republika Środkowoafrykańska.png
Czad.png
Chile.png
Kolumbia.png
Chiny.png

Kolumbia.png
Komory.png
Demokratyczna Republika Konga.png
Kongo.png
Kostaryka.png
Kuba.png
Dżibuti.png
Dominika.png

Advertisement