FANDOM

III Wojna Światowa znana także jako Globalna Wojna z Terroryzmem - globalny konflikt zbrojny trwający od 20 maja 2019 do 29 grudnia 2028 roku.

HistoriaEdytuj

PreludiumEdytuj

Po zamachach na World Trade Center i Pentagon z 11 września 2001 roku prezydent USA George W. Bush ogłosił wojnę z terroryzmem - działania mające na celu unieszkodliwienie międzynarodowych grup terrorystycznych oraz uniemożliwienie państwom wspierania ich. Działania te trwały nieprzerwanie aż do 2019 roku, i NATO zdawało się wygrywać, zmuszając terrorystów do ucieczki głębiej i głębiej w tereny Azji oraz Afryki. 9 stycznia 2019 roku liderzy kilku grup terrorystycznych zebrali się w zaplanowanym miejscu spotkania, planując stworzenie Bractwa Wyzwolenia.

Proces utworzenia Bractwa Wyzwolenia ostatecznie upieczętowało domniemane objawienie się Boga mężczyźnie z nocy 20 kwietnia na 21 kwietnia 2019, stwierdził on bowiem że objawił mu się Bóg i nakazał utworzenie organizacji aby zlikwidować niewiernych.

Atak na Shanghai TowerEdytuj

Przez następny rok organizacja "łączyła się", aż w końcu w czerwcu 2020 była w pełni gotowa, i doprowadziła do swojego pierwszego ataku terrorystycznego który to rozpoczął wojnę z terrorem - Atak na Shanghai Tower.

Afganistan
Albania
Algeria
Andorra
Angola
Antigua i Barbuda
Argentyna
Armenia
Australia
Azerbejdżan2
Bahamas
Bangladesz
Barbados
Białoruś
Belize
Benin
Bhutan
Boliwia
Bośnia i Hercegowina
Botswana
Brazylia
Burundi
Brunei
Burkina Faso
Kambodża
Kamerun
Kanada
Republika Zielonego Przylądka
Republika Środkowoafrykańska
Czad
Chile
Kolumbia
Chiny
Kolumbia
Komory
Demokratyczna Republika Konga
Kongo
Kostaryka
Kuba
Dżibuti
Dominika