FANDOM

Obecna wersja Stara wersja
Steyr 1500A

"Ale to nie byli Niemcy tylko naziści"

Ten artykuł opisuje starą i nie-kanoniczną część War On Pi, jednak został on zachowany w ramach archiwizacji.

CiężarówkiEdytuj

Niemcy38
Ciężarówki - podstawowe pojazdy transportowe piechoty, tworzone od początku II Wojny Światowej.

OpisEdytuj

Istniało kilka modeli ciężarówek używanych przez zarówno Niemcy jak i Oś oraz Latynoską Konfederację na niemalże wszystkich frontach.

Najpopularniejszym modelem stał się Opel Blitz, produkowany nieprzerwanie od 1930, aż do końca wojny, stale ulepszany o nowe silniki.

Poza tym na froncie już podczas II Wojny Światowej pojawiły się inne ciężarówki - bardziej lekki od Opla Blitz Borgward B 3000, oraz Mercedes-Benz L3000, gąsienicowy Steyr RSO oraz posiadający sześć kół Krupp-Protze, który pochłaniał więcej paliwa od Opla. Dodatkowo pojawiły się też dwie mniejsze "ciężarówki, choć bardziej odpowiedzialną nazwą są pojazdy terenowe - Steyr 1500A oraz Horch 108.

GaleriaEdytuj

KubelwagenyEdytuj

Niemcy49
Volkswagen Kübelwagen - podstawowy pojazd terenowy, oraz jeden z największych symboli Niemieckiej armii.

OpisEdytuj

Volkswageny Kübelwagen to małe, szybkie oraz zdolne do dużego manewrowania pojazdy terenowe zbudowane na podwoziu Volksvagena Beetle, użyte dzięki swojej uniwersalności na niemalże wszystkich frontach.

SchwimmwagenyEdytuj

Niemcy50
Volkswagen Schwimmwagen znany w Konfederacji jako Piraña - pojazd terenowo-wodny.

OpisEdytuj

Volkswagen Schwimmwagen był rozwojową formą Kübelwagena a także samego Volksvagena Beetle, stworzoną do tego aby móc poruszać się w wodzie. Podczas III Wojny Światowej ponownie był masowo produkowany, tym razem jednak głównie przez Latynoską Konfederację która używała ich do poruszania się po rzekach i bagnach Ameryki Północnej.

Czołgi demolująceEdytuj

Niemcy37
Czołgi Demolujące - specjalne zdalnie sterowane pojazdy stworzone do wysadzania strategicznych celów.

OpisEdytuj

Na czołgi demolujące składają się dwa pojazdy - ciężki Borgward IV i lekki Sd.Kfz. 304 Springer. Bardzo rzadko używane ze względu na to że były dość drogie i jednorazowe, podczas III Wojny Światowej były używane głównie przez Latynoską Konfederację, głównie na samym jej początku w akcjach i zamachach na GDA.

GaleriaEdytuj

MaultierEdytuj

Niemcy22
Maultier - półgąsienicowy transportowy pojazd.

OpisEdytuj

Maultier to półgąsienicowa konwersja ciężarówki stworzona do przenoszenia cięższych ładunków, oraz do przejeżdżania przez cięższe i trudniejsze dla standardowych ciężarówek tereny.

KettenkradEdytuj

Niemcy23
Kettenkrad - lekki półgąsienicowy pojazd wielozadaniowy.

OpisEdytuj

Kettenkrad to bardzo mały pojazd, w zasadzie przypominający motocykl z gąsienicą zamiast tylnego koła. Jedne z najbardziej uniwersalnych pojazdów Wehrmachtu, zdolne zarówno do transportu piechoty i ładunków oraz holowania dział jak i do innych czynności, takich jak układanie kabli telefonicznych.