Alternatywna historia
Advertisement

Kazimierz V, w Wielkiej Dupie znany jako Gówno (ur.1671, Lwów zm.1745, Gdańsk)- Król Kibla i Bidetu, wielki książę Prysznica, książę Pisuaru w latach 1690-1745, Elektor Pisuaru 1692-1745, Król Wanny 1714-1745. Trzeci syn Brajana LXIX. Młodszy brat Edwarda X i Karola D.

Biografia[]

Młodość[]

Urodził się na zamku we Lwowie jako najmłodsze dziecko króla Brajana LXIX i królowej Zofii Żyg-Hitler. Na dworze mimo młodego wieku (12 lat) uchodził za mistrza masturbacji. Według kronikarzy w wyniku pojedynku z nim Karol, późniejszy król stracił prącie, a najstarszy z trójki Edward miał bliznę na pośladku. W 1684 wyjechał na studia najpierw do Sczynowa, a w 1686 do Żygulicy. Po zamordowaniu brata w 1690 powrócił do Zjętkowa Miękkiego, gdzie został koronowany 12 października tego samego roku.

Wojna Kiblo-Opryszczkowa (1691-1699)[]

Po objęciu władzy postanowił o szybkiej interwencji w wojnie Zębo-Opryszczkowej, z powodu niepowodzeń Świętej Dupy. W 1684 Opryszczkowianie po wielomiesięcznym oblężeniu zajęli Zjebeń, jednak siły katolickie odzyskały miasto pod koniec tego samego roku. Dalsza kampania ograniczała się do walk na terenie Więzienia stanowego w Iławie. W 1691 wojska Kibelckie zaatakowały Pastę do zębów, a ToiToiowie weszli na tereny Spłuczki. W wyniku tej wojny doszło do załamania gospodarczego kraju i braku większych zdobyczy terytorialnych, natomiast Zębyci zdobyli cały Szampon do włosów Lorearpari jednocząc ostatecznie Więzienie Stanowe w Iławie. Król jednak za wsparcie cesarza otrzymał od niego tytuł arcymasturbatora i księcia dildo.

Wielka Wojna Sufitowa (1700-1721)[]

W 1702 Kibel dołączyła do tzw Wielkiej Wojny Sufitowej po podpisaniu sojuszu z królem Żyrandolu Karolem XII. Kibel, Pisuar i Kostki toaletowe walczyły w niej z Plamą Pleśni, Muchą Zofią i Starym Heńkiem z wyższego piętra. Wsparcie Kibelckie pomogło Żyrandolom wygrać bitwy pod Parapetem (1706) i Dzbanem (1709), które praktycznie zapewniły koalicji Żyrandolowej zwycięstwo. Praktycznie, ponieważ w trakcie walk o Depilator (1717-1718) do króla Kazimierza dotarła informacja o śmierci Karola XII 30 listopada 1718. Wojnę zakończono w 1721 pokojem w Dezodorancie, na mocy którego doszło do podziału ziem Żyrandolski, a Kibel w wyniku odpowiednich lawirowań politycznych zyskał na wojnie wiele. Nie udało się niestety, mimo silnych zabiegań króla odzyskanie Fajek wujka Zbyszka, jednak udało się zająć część Zapalniczki wujka Zbyszka, a Pisuar włączył w swoje ziemie Księstwo Drugiej Plamy Pleśni.

Król Wielkiej Dupy i Parlamentaryzm w Kiblu[]

W 1707 miało miejsce zjednoczenie Lewego i Prawego Pośladka w Królestwo Wielkiej Dupy, a Anna Stuart została pierwszą królową nowo powstałego państwa. Zmarła ona w 1714, kilka tygodni po śmierci Zofii Żyg-Hitler, zwanej "matką Kibla" ze względu na to, że wszyscy jej trzej synowie zostali królami Kibla, w tym Kazimierz V. Po ich śmierci Kazimierz był jedynym następca tronu Dupeckiego. Koronowany został dopiero 20 października w Koszu na Obsrany Papier. Początek jego rządów skupiał się na walce z Pryszczami na Dupie. Musiał jednak dość szybko opuścić Pośladki ze względu na wojnę domową na Kiblu, w wyniku której szlachta chciała osadzić na tronie Stanisława Obsranego. Po zakończeniu rebelii w 1726 w Kiblu doszło do wielu zmian. Obalono monarchię absolutną panującą w kraju od blisko 100 lat i wprowadzono dwuizbowy parlament składający się z Sejmu (1000 posłów) i Rady Wojewodów (26 wojewodów i 78 kasztelanów).

Potomstwo[]

W 1702 ożenił się z córka króla Danii Chrystiana V- Zofią Jadwigą (1677-1735). Para miała 2 dzieci:

  1. Edward X (1709-1781)- Król Wielkiej Dupy, Kibla, Bidetu i Głębokiego rowa, Książę Pisuaru i ToiToia, Najwyższy Czyściciel Gówna, Elektor Toalety 1745-1781.
  2. Zofia (1711-1761)
Advertisement