Alternatywna historia
Advertisement
Alternatywna historia
Ten artykuł należy do Alternatywnej Historii która została anulowana, tj. autor nie będzie jej już dalej prowadził i ma charakter archiwalny.

Piechota Egiptu - podstawowi żołnierze Armii Egiptu i jego Dystryktów.

Opis[]

Armia Egiptu jest złożona na wszystkie armie jego Dystryktów, odpowiednio ustandaryzowane do poziomu Egipskiej machiny wojennej, łącznie stanowiąc wyjątkowo niebezpieczną siłę z którą należy się liczyć, porównywalną jedynie z Piechotą Lechitów i Piechotą Unii.

Dostęp do Armii jest dozwolony od 18 do 36 roku życia, z czego w Dystrykcie Głównym jedynie dla kemetyków. Choć nie jest to wymagane, szczególne uwielbienie dla bogów wojny jest mile widziane, albowiem może gwarantować wyższe morale i co za tym idzie skuteczność, badania psychologiczne wykazały że przeciętny żołnierz wierzący że jest wspierany przez bogów wojny wykazuje o 40% większą skuteczność w walce.

Sub-armie[]

Zdjęcie Opis
1daef24d-8e93-4ad4-a915-2df9d7d1d7f6 16x9 788x442.jpg Armia Dystryktu Głównego - znajduje się w niej procentowo najwięcej żołnierzy, oraz posiada sprzęt o najlepszej jakości. Żołnierze są wybierani jedynie spośród kemetyków.
Macauhub.21.9.2015.470.jpg Armia Angolska - armia Dystryktu Angoli, posiadająca poza sprzętem Egipskim głównie kopie sprzętu Lechickiego. Liczebność - 90,000 żołnierzy, 30,000 w rezerwie.
220px-Beninese Army soldiers taking part in live fire exercise at Bembèrèkè 2009-06-16.jpg Armia Beninu - armia małego dystryktu Benin. Używa poza Egipskim także sprzętu Francuskiego. Liczebność - 4,750 żołnierzy.
Soldier combat military field dress military uniforms Botswana army 004.jpg Armia Obronna Botswany - armia ta zajmuje się głównie ochroną Egipskich paneli słonecznych na pustyni Kalahari. Liczebność - 116,000 żołnierzy, 400,000 w rezerwie.
Img.jpg Armia Burkina Faso - armia korzystająca z kopii sprzętu Lechickiego. Liczebność - 11,200 żołnierzy, nie wliczqając dodatkowych 4,200 żandarmów.
Czekotuba.jpeg Armia Burundi - Liczebność - 20,000 żołnierzy. W armii tej często dochodzi do problemów, takich jak korupcja czy dezerterstwo.
Part-PAR-Par7596262-1-1-0.jpg Armia Kamerunu - Liczy około 26 - 27 tysięcy żołnierzy.
Cabo Verde PM.jpg Armia Zielonego Przylądmka - jedna z mniejszych pod-armii, o liczebności zaledwie 1,200 żołnierzy.

ARTYKUŁ W BUDOWIE.

Advertisement