FANDOM

Ten artykuł należy do Alternatywnej Historii która została anulowana, tj. autor nie będzie jej już dalej prowadził i ma charakter archiwalny.
Scout Car (ang. Samochód Zwiadowczy)- określenie stosowane na specjalistyczne pojazdy zwiadowcze Imperium Egipskiego.

SpecyfikacjeEdytuj

Scout Cary to nic innego jak samochody wyścigowe klasy WRC, których większa wytrzymałość, szybkość oraz zwrotność sprawiła że wezyr Ahotep IV zarządził w 1998 roku produkcję kilku egzemplarzy. Po testach oraz chrzeście bojowym w walce z terrorystami, Scout Cary uznano za sukces.

Na stan 2018 roku wyprodukowano łącznie 400 egzemplarzy, z czego 50% pojazdów stanowią Peugeoty 206 i Peugeoty 307. Pojazdy do przeróbki dostarczała Unia Kontynentalna.

Pojazdy wyposażane są w wiele broni, m.in. wyrzutnie rakiet, przeciwpancerne karabiny, małe zestawy przeciwlotnicze i ciężkie karabiny maszynowe, umieszczone na tyle pojazdu.

Możliwość poruszania się samochodami wyścigowymi posiada bardzo duży wpływ na morale żołnierzy, kilka dystryktów, m.in. Gambia lub Zimbabwe pozwala żołnierzom na wyścigi Scout Carami w ramach nagrody za wzorowe sprawowanie.

Najwięcej Scout Carów posiada Dystrykt Główny, bo aż 280. Najmniej - Dystrykt Tanzania, gdyż na stanie wyposażenia jego armii znajduje się tylko jeden.

Scout Cary są wyjątkowo użyteczne w walce z małymi czołgami i pojazdami, gdyż są bardzo szybkie i trudne w celowaniu w nie. Pojazdy malowane są na jednolity brązowy lub piaskowy kolor. Wielką wadą pojazdów jest to że są wyjątkowo głośne przez co niemożliwe jest atakowanie z ukrycia.