FANDOM

Ten artykuł należy do Alternatywnej Historii która została anulowana, tj. autor nie będzie jej już dalej prowadził i ma charakter archiwalny.

Uniwersum League Of Three Kingdoms - Alternatywna Historia użytkownika Chinrn, tworzona pół-żartem, pół-serio.

ZałożeniaEdytuj

Alternatywna Historia ta nie ma na celu być w miarę realistyczna jak większość innych, zamiast tego nastawiona jest raczej na "zabawowość" i tworzenie nietypowego świata.

W tej historii Żydzi nigdy nie wyszli z Egiptu - religie Abrahamowe nigdy nie wydostały się z Czarnego Lądu i niewoli, co spowodowało że poganie i ateiści mogli się mnożyć, rosnąć w siłę i ewoluować nieskrępowani niczym, nauka poszła w przód bez księży prawiących o moralności i protestów osób religijnych, aż w końcu w roku 2016 świat stał się podzielony na trzy główne państwa - powstałe z Starożytnych Słowian Imperium Lechitów skupiające się na produkcji i liczebności, Imperium Kemetyckie powstałe z Starożytnych Egipcjan oraz Unię Kontynentalną, potężną grupą państw dookoła świata powstałą jako silniejsza wersja NATO. Wszystkie kraje dysponują nowoczesną technologią.

Już filmy Kikiego mają więcej sensu.