FANDOM

Ten artykuł należy do Alternatywnej Historii która została anulowana, tj. autor nie będzie jej już dalej prowadził i ma charakter archiwalny.
Obecna wersja Stara wersja
Steyr 1500A

"Ale to nie byli Niemcy tylko naziści"

Ten artykuł opisuje starą i nie-kanoniczną część War On Pi, jednak został on zachowany w ramach archiwizacji.

War On PI - Alternatywna Historia bazująca na serialu telewizji NBC pod tytułem Grimm.

OpisEdytuj

Poza ludźmi na świecie żyją też Weseny, stworzenia paranormalne które to ukrywają się jako ludzie, oraz łowiący ich Grimmowie. Podczas Bitwy o Berlin decydują się działać i następuje POD - Niemcy odbijają atak Sowietów, a świat powoli przemienia się - do Osi dowodzonej przez III Rzeszę odrodzoną jako Nowe Cesarstwo Niemieckie dołącza Latynoska Konfederacja, zaś Alianci przeradzają się w skorumpowaną konfederację GDA, a Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich staje się neutralny. Przez pewien czas jest spokój, ale wtedy dochodzi do wojny.

UwagiEdytuj

  • Do czytania tej Alternatywnej Historii nie wymagana jest wiedza na temat serialu - przepisuje ona bowiem na nowo niektóre zasady funkcjonowania jego świata - wszystko jest wyjaśnione w artykułach.
  • O ile Alternatywna Historia ta jest bardziej realistyczna od LOTK i stara się być w miarę prawdopodoba, to oczywiście jest tu pewna wolność artystyczna żeby było ładniej i ciekawiej, stąd kraje takie jak zjednoczeni Alianci albo odbudowane i silniejsze Niemcy.