FANDOM

Flag of Yugoslavia (1943–1992)

Wojna o Jugosławie to wojna dziejąca się w latach 1992-1994, kiedy to Jugosławia protesowała, rozwiązania.

PrzyczynyEdytuj

Rząd rozwiązał Jugosławie by podzielić na Chorwacje, Serbie i inne kraje.Po rozwiązaniu Jugosławia uruchomiła wojska na polske, włochy, niemcy, francje i węgry, a później na belgie i holandie.

WojnaEdytuj

Maj 1992-Czerwiec 1992Edytuj

Polska wraz z odziałami Francji i Polski wruszyła na ataka  strzelając się, bombardując i inne takie tam.12 Maja dołączyły do nich odział Włoski i Niemiecki, żeby pomóc im w pokoniu wroga, tymczasie żołnierz Karol Kawroczyk, próbwał praz francuzami: Gilbert oraz Hugo, próbowali zdetonować czołk wroga lecz nieudano po nieważ ładunki zostały w aucie wojskowym więc użyli dynamitu i wychóchli czołg.EURO 1992, odbyło się dzięki prezydentowi Lechowi Wałęsie, który po skończonym euro muszą tu zostać, bo tak będzie bezbiecznie.

10 Czerwca, kiedy piłkaże wyjechali do Szwecji na EURO, Prezydent Jugosławi kazał wysłać, posiłki z Azji.Wysłano sygnał do Japoni, równierz kazał wysłać sygnał na karaiby, wysłano wygnał do Peru.

12 Czerwca kiedy to do polskie ogłoszenia telewizyjne: Teleexpres i Wiadomości powiadomiły że Jugosławia zebrała posiłki i z docierają tu z Peru i Japoni.Tymsamym czasie Lech Wałęsa, również wysłał sygnał do Anglii, żeby pomogła jak i to Szkocji.17 Czerwca rozegrała się Bitwa o Warszawe, 19 o Poznań a 22 Gdańsk i Gdynie.

Lipiec 1992-Luty 1993Edytuj

W Lipcu, kolejne wojska dołączy do stron Polski.Są to Węgry, Belgia i Holandia.W 4 Lipca Lech Wałęsa wysłał oddział myśliwców, przed ponownym zniszczeniem Kalisza.Od 5 do 31 Lipca działa się Bitwa o Kalisz.Od 10 do 20 Lipca działa się Bitwa o Łódź, a od 22 do 23 Bitwa o Zieloną Góre.

1 do 3 Sierpnia Jugosławia chciała użyć Bomb atomowych.Później ekstrada Bojowa, zniszczyła samolot.

Od 1 Wrzesień do 31 Października Jugosławia zaczeła przejmowań Polske od Kraków, po Warszawe i Łódź do Poznania.Wtedy Lech Wałęsa, stworzył dla Polski, specjalne urzędnictwo dla Polaków cierpiońcych przed podbitych Jugosławczyków.

1 Listopada w Ukranie w mieście Lwów, Jugosławia szedła na Tereny Ukrainy i chciała podbić część, lecz Polacy ponownie stawili się do walki i pokonała armie Jugosławii.31 Grudnia do 1 Stycznia Jugosławia zaatakowała San Diego, San Francisco i Los Angeles.Później 2 Stycznia Ameryka dołączyła do Polski by pokonać Jugosławie.28 Luty'ego odkryto że Jugosławia chce zaatakować Atalande, więc Armia Belgów i Holadczyków miała specjalną Misie by pokonać Jugosławie przed zaatakowaniem Atalandy.

Marzec 1993-Sierpień 1993 Edytuj

W 3 Marca Jugosławia zaatakowała Atalande, lecz wojko Belskie i Holadckie, było tu pierwsze i rozpoczyło bitwe.Wygrała Belgia i Holandia.

4 Kwietnia Jugosławia wraz armią Japońską i Peru pływała spowroten do Europy by podbić Anglie i Szkocje, lecz Armie Polski, Włoch, Francju, Niemiec oraz Węgr przybywały by zniszczyć statki.Po raz kolejny wygrywa Polska oraz inne państwa.

5 do 7 Kwietnia odział Peru się wycował.Wiec generał armii Jugosławi wysał sygnał to Nigieri i Iranu.

13 Maja armia Iranu i Nigieri zmierzała strone polski.Polska pokonała wroga.

Wrzesień 1993-Marzec 1994 Edytuj

Wojna trawała ciągle i były bitwi.Pod koniec wojny polska weszła na teren Jugosławi i zniszczyła wojska wroga.Jugosławia się wycowała i tak zakończyła się wojna.

Lineup

Stan reprezentacji na stan 2018

Skutki Edytuj

  • Podpisanie traktaku pokojowe, między Polską a Jugosławią.Dzięki czemu Jugosławia przetrawła
  • Po wojnie piłkarze polecieju ze Szwecji, żeby trenować do Munidalu.
    • Zreaktywowano reprezentacje Jugosławii.