Alternatif Tarih Wikia
Advertisement
Alternatif Tarih Wikia
Resim
I.Louis Ferdinand
KAD

İmparatoru

14 Eylül 1953-26 Eylül 1994
Sonraki II.Louis Ferdinand
Doğum 9 Kasım 1907,Potsdam
Baba Veliaht Prens Wilhelm
Evlilik Büyük Düşes Kira Kirillovna
Çocuk II.Louis Ferdinand

Prens Micheal

Prenses Kira

Prenses Maria Cecile

Prens Friedrich Wilhelm

Prenses Xenia

Anne Mecklenburg-Schwerin'li Düşes Cecilie
Ölüm 26 Eylül 1994,Richmond(87 Yaşında)

Erken Hayatı

Louis Ferdinand 1907'de Alman Veliaht Prensi Wilhelm ve Düşes Cecilie'nin en büyük çocuğu ve oğlu olarak doğdu.Babasının arkasında tahtta ikinci sıradaydı fakat Almanya I.Dünya Savaşı'nı kaybedince dedesi II.Wilhelm tahttan indirildi ve Almanya bir Cumhuriyet oldu.Bunun sonucu olarak dedesi ile birlikte Hollanda'ya gitti.Uzunca bir süre orada yaşadı ve Büyük Düşes Kira Kirillovna ile evlendi.Almanya II.Dünya Savaşı'nı kazandı ve Almanya'ya tekrar girme hakkı kazandılar ve malları iade edildi.Louis,Berlin'e taşındı.Orada işi ile ilgilendi.

İmparator Seçilmesi

Louis,Berlin'de Karl Dönitz ve bazı Faşistler ile tanıştı.Onların fikri olan Faşizmden çok etkilendi ve Faşizmi aylar boyunca inceledi.En sonunda Faşizmi ideolojisi olarak kabul etti.1947'de Faşist Parti'ye katıldı ve Berlin Milletvekili olarak atandı.Uzun yıllar boyu bu görevde kaldı ve Berlin'in temizlenmesindeki en büyük etken oldu.

1952'de Amerika Birleşik Devletleri büyük bir iç savaşa düştü.Louis bu sırada hala Berlin Milletvekili idi.Almanya bu iç savaşa karışarak güneyin güçlü eyaletlerini apayrı Alman Destekçisi bir ülke haline getirip ABD'den ayırmak istiyordu.Bu amacını başarmak için o bölgeleri örgütledi ve 1953'te amacına ulaşarak KAD'nin kurulmasını sağladı.

Bu devletin başına ise Faşist ve Alman yanlısı biri geçirilmesi gerekti.İlk başta Karl Dönitz düşünüldü ama onunla birlikte Cumhuriyet gelecekti ve Cumhuriyetle beraber Alman destekçisi olmayan birinin başa geçme ihtimali vardı.Bu da Almanları tedirgin ediyordu.Uzunca süren görüşmeler ve toplantılar sonucu Louis Ferdinand'ın İmparator olup yönetmesi gerektiği sonucuna varıldı.Louis Ferdinand kendisine verilen bu görevi kabul etti.

Advertisement